[linux] Re: Gratis VMware

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Vr Okt 21 10:28:08 CEST 2005

Op 21-10-05 heeft Cecil Westerhof<CecilWesterhof op xs4all.nl> het
volgende geschreven:
> Ik zag weleens langskomen dat men het jammer vond dat VMware niet gratis
> is. Voor mij is het niet interessant daar ik VMware heb aangeschaft,
> maar er is nu een VMware player gratis te verkrijgen op:
> http://www.vmware.com/vmtn/vm/.
> Je kunt geen virtuele machines mee maken, maar er is een keur aan
> machines te downloaden.

Sinds het berichtje is het bijzonder moeilijk om op de sites te komen
met downloadable virtual machines. Aangezien er genoeg Linux VM's zijn
perfect om op de PC van de baas te gebruiken.

> --
> Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman