[linux] Re: Gratis VMware

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Okt 21 11:34:03 CEST 2005

Cecil Westerhof wrote:
> Ik zag weleens langskomen dat men het jammer vond dat VMware niet gratis
> is. Voor mij is het niet interessant daar ik VMware heb aangeschaft,
> maar er is nu een VMware player gratis te verkrijgen op:
> http://www.vmware.com/vmtn/vm/.
> Je kunt geen virtuele machines mee maken, maar er is een keur aan
> machines te downloaden.

Interessant! Vooral omdat ik eigenlijk VMware nodig heb op mijn
werk, men het niet wil aanschaffen, en het op straffe des doods
verboden is software zonder licentie aan te schaffen (zelfs mijn
SuSE Linux willen ze eigenlijk niet accepteren omdat ze niet begrijpen
wat de FSF en andere OS licenties nu precies betekenen.)

Ennieweej, wat bedoel je met zelf geen virtuele machines maken
maar dat ze wel te downloaden zijn? Is er een Win98 of Win2000
machine down te loaden?

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net