[linux] Re: Gratis VMware

Vr Okt 21 13:03:53 CEST 2005

On Fri, Oct 21, 2005 at 11:42:21AM +0200, Marc Fellman wrote:
> Dit is niet echt te verwachten (legaal) vanwege de licentie zaken. Ik
> denk niet dat M$ hierin voorzien heeft maar als je met je eigen
> licentie (vanwege een oude desktop o.i.d.) een VM laat maken dan zou
> je die volgens mij wel legaal kunnen gebruiken. Misschien dat er
> mensen zonder licentiecodes zijn die dat voor je willen doen? (Of
> gebruiken ze dan ook een minder legale VMWare om de VM aan te maken
> ;-) )

als je vmware downloaden gaat (workstation) dan krijg je een maand
werkend geheel -- een serienummer die na een maand de geest geeft. Als
je dus echt wil, maak je binnen een maand die VM aan en dan mik je
workstation weg.

wij gebruiken het hier legaal en ik moet je eerlijk zeggen: zonder
zouden we echt niet kunnen. de performance is trouwens blazing (hier
dan)

--
http://www.linux-it.nl