[linux] Re: geluidskaart en mail

Dick Sterkenburg dicksterkenburg op uwnet.nl
Do Okt 27 08:42:33 CEST 2005

Hallo,
Voglens mij hoef je als je pine gebruikt exim nit te configureren want pine
kan zelf smtp aan. Het gaat meer om pop3 mail ophalen.
en dan verder nog die geluidskaart, ik heb vorige week vrijdag iemadn gehad
die mij heeft geholpen om te upgraden naar kernel 2.6.8, braille werkt nu
weer prima. maar van die geluidskaart wist hij iet alles daar kwam hij niet
echt uit. Is er hier iemand die me daarmee kan helpen, liefst terplekke(bij
mij of hem thuis? ik kan met de taxi reizen heb nog zat vrije kilometers).
Ik wil nl. zowel boven als beneden in huis internetradio kunnen luisterne.
nu heb ik de laptop van beneden naar boven gehaald maar dat vind mijn
familie weer niet zo optimaal omdat er nou beneden geen internetpc meer
is(die is windows). ik heb nu wel mplayer op de linuxpc staan maar de
geluidskaart werkt niet dus hoor ik ook niets. in windows deed hij het nog
wel(dus kapot zal hij nit zijn) weet niet of hj bij de upgrade naar 20gb in
de bios uitgeschakeld kan zijn of bestaat dat niet standaard?
als die persoo dan toevallig ook m'n mail kan configureren zou het helemaal
mooi zijn.
ik werk met de debian sarge release.
Groeten, Dick
Net-Tamer V 1.13 Beta - Test Drive