[linux] Re: Kde Addressbook; ik wil KAB terug!

Vr Okt 28 13:49:07 CEST 2005

On Fri, Oct 28, 2005 at 12:45:16PM +0200, Ulrich wrote:
> ik wilde een adres opzoeken in het addressbook waar Kmail mee samen werkt,
> maar dat blijkt niet meer te werken. KAB blijkt in SuSE9.3 vervangen te zijn
> door KAddressBook. Dat het nu een ander programma is, is nog niet zo erg,
> wanneer het tenminste de oude KAB-data in kan lezen.
> In plaats daarvan moet ik nu iets met een LDAP-server doen (wat is dat nou
> weer?). Via Google schijnt het oude KAB niet vindbaar.

een schot in het donker:

KAddressBook -- de hoofdletters maken het "woord" KAB. Zou het niet
stiekem hetzelfde zijn, met dien verstande dat na een/de update jouw
file(s) waar je gegevens in staan op een andere plek staan nu ?

Maw -- het is nog steeds hetzelfde, alleen de data staat op de oude
plek ?

--
http://www.linux-it.nl