[linux] Re: Kde Addressbook; ik wil KAB terug!

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Vr Okt 28 14:01:17 CEST 2005

On Friday 28 October 2005 13:49, Roeland Th. Jansen wrote:
[...]
> een schot in het donker:
>
> KAddressBook -- de hoofdletters maken het "woord" KAB. Zou het niet
> stiekem hetzelfde zijn, met dien verstande dat na een/de update jouw
> file(s) waar je gegevens in staan op een andere plek staan nu ?
>
> Maw -- het is nog steeds hetzelfde, alleen de data staat op de oude
> plek ?

Lijkt me zeer plausibel. Bij mij (Slackware 10.2) heet de applicatie als
tijden Kaddressbook, maar de data staan onder ~/.kde/share/apps/kabc/

(ik heb er tijden naar gezocht onder het ook aanwezige subdir kaddressbook,
dat bij mij leeg is)

Dus ja, zet eens een linkje.

--
Joop Gerritse