[linux] Re: inzetten phpMyChat

Ron Bogerd Ron.Bogerd op xs4all.nl
Vr Okt 28 17:37:51 CEST 2005

At 17:14 28-10-2005, you wrote:

>Misschien is het anderen wel duidelijk maar mij niet : wat wil je dan
>precies allemaal controleren/monitoren ?

Ter verduidelijking, wat we niet willen is dat leerlingen privechats
beginnen welke niet te volgen zouden zijn. Bovendien willen we het
afgeschermd houden voor een bepaalde groep welke gebruik mag gaan maken van
een chatruimte voor een bepaalde periode waar ook de conversatie enigszins
gemonitord moet worden. Het moet een soort van digitaal vraag en
antwoordspel gaan worden tussen leerlingen en inlichtingenfunctionaris ....

Groet