[linux] Re: inzetten phpMyChat

Marieke Koppenaal marieke op koppenaal.nl
Vr Okt 28 19:14:06 CEST 2005

On Fri, 28 Oct 2005 16:47:15 +0200 (CEST), Ron Bogerd wrote

Hallo Ron,

> Wij willen graag iets als bijvoorbeeld phpMyChat in gaan zetten in
> een digitale leesondersteuning, waarbij het voor scholieren mogelijk
> wordt aan de hand van chatten om vraag en antwoord te spelen. Vraag
> die bij mij rijst is hoe ik een en ander goed kan blijven
> controleren en bestaat er mogelijk iets wat nog simpeler te bedienen
> is en beter te monitoren ??? Iemand suggesties ???

Informeer eens bij http://www.kindertelefoon.nl/ hoe zij hun chat aanpakken.
Voor zover ik begrepen heb is die redelijk goed gecontroleerd en afgeschermd.

Groetjes,

Marieke