[linux] Re: Linux Mark Institute geeft "zero fee sublicenses" uit.

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Za Okt 29 00:24:42 CEST 2005

> _Dat_ bestrijd ik ook niet. Wat ik vreemd vind is dat iemand graag een
> merknaam wil beschermen en dat niet doet om er rijk van te worden. En
> toch wordt er een aardig bedrag voor gevraagd dat,
> afhankelijk van winst

Misschien hebben ze dat geld nodig om eventueel processen mee te kunnen
voeren, waar nodig. Met $200,- ben je er dan niet.

> let wel:
>
> LMI is an Oregon non profit mutual benefit corporation exempt from
> federal taxation under Section 501(c)(6) of the Internal
> Revenue Code of 1986, as amended.

Sjah, ik weet het ook niet hoor. Wat ik hierboven schrijf zou een/de
reden kunnen zijn.
De organisatie kan dan wel non-profit zijn, maar voor processen heb je
geld nodig en om de mensen te betalen die dit gebeuren bestieren ook.

Gr,
Rob