[linux] Re: mail geweigerd wegens listed at spamhaus.org???

linux op hagman.demon.nl linux op hagman.demon.nl
Zo Okt 30 00:28:11 CEST 2005

> Van: Roeland Th. Jansen
> Onderwerp: [linux] Re: mail geweigerd wegens listed at spamhaus.org???

<KNIP>

> ik wil best alle aprove mails eens doorsturen, dan krijg je
> een beetje een indruk. soms op een dag tientallen, waarbij
> het gros door xs4all's spamflter al genekt wordt en mijn
> eineg spamfilter doet ook lekker mee.
>
> in mijn eigen spamfilter trek ik wel een paar duizend mails
> over een weekje of 6 ongeveer. xs4all doet in een paar dagen
> al dik 670 mails.

Nu het toch over Spam gaat, Ik krijg de laatste tijd
allemaal porno spam met een afzender in .br binnen op het adres
waar ik deze mail vandaan stuur. Dit adres gebruik ik alleen als
afzender bij het posten naar deze lijst, dus volgens mij lekken ergens
de adressen van deze lijst naar de spammers.

Rob Hagman