[linux] Re: mail geweigerd wegens listed at spamhaus.org???

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Okt 30 09:17:11 CET 2005

On Sunday 30 October 2005 08:35, Hugo van der Kooij wrote:

> Dat heet geen lekken. Dat heet publiek archiveren. En dan wordt buiten de
> NLLGG ook door doofpot.nl gedaan.

Ik heb toch nog geen plek gevonden waar de email adressen ook rauw worden
weergegeven. Maar in principe kan iedere spammer zich op en mailinglist
aboneren om email adressen te vergaren, dus spamvrij wordt het nooit meer,
zolang er nog gekken van spammers blijven kopen, net zoals telefonische
verkoop.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra