[linux] Re: mail geweigerd wegens listed at spamhaus.org???

Zo Okt 30 09:28:16 CET 2005

On Sun, 30 Oct 2005, Jelle Boomstra wrote:

> Ik heb toch nog geen plek gevonden waar de email adressen ook rauw worden
> weergegeven. Maar in principe kan iedere spammer zich op en mailinglist
> aboneren om email adressen te vergaren, dus spamvrij wordt het nooit meer,
> zolang er nog gekken van spammers blijven kopen, net zoals telefonische
> verkoop.

Zoek eens in google op linux op nllgg.nl en je hebt ze bij de eerste 10
zoals:
http://www.doofpot.nl/~lists/linux/December-01/msg00392.html
mail.nllgg.nl is alleen via de cache van google nog te vinden.

NB: telefonische verkoop kost HUN tenminste nog geld want een call center
werkt niet gratis. email en web spam maakt bijna altijd ook nog eens
misbruik van de resources van een ander.

Hugo.