[linux] Re: cad mensen hier?

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Do Sep 1 05:51:37 CEST 2005

On Wednesday 31 August 2005 20:52, Hans Paijmans wrote:

[knip]

> Ik zou heel, heel graag suggesties hebben over Open Source
> programma's die een 2D lijntekening van zo'n doorsnede kunnnen
> omzetten naar een VRML object. En als er geen Open Source
> programma's zijn, dan eerst maar gewone commercieele
> programma's.
>
> Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?

Niet met VRLM, maar voor 3D cad kun je variCAD overwegen.
Lijkt in gebruik erg op de recentere  autoCAD versies.
Staat in LinuxFormat oktober op pagina 30 een artikeltje over.
Is 30 dagen trial te downloaden. (www.varicad.com)

mvrgr

Liset
http://www.linuxhoorn.nl

InstallParty linuxHoorn met veel live distro's op CD; op 10 september :-)