[linux] Re: 2.4 vs 2.6 kernels (was: Re: Re: Debian installeren op RAID-controlled disks)

Do Sep 1 20:50:20 CEST 2005

Aldus schreef Johan Wevers op Thu, Sep 01, 2005 at 02:31:00AM +0200:

> Een van de redenen dat ik destijds 2.0 gedumpt heb was dat het geen USB
> ondersteunde. Dat werkt bij 2.4 wel, al heb ik nog niet geprobeerd of

USB? Waar gebruik je dat voor?

> Weet ik. Ik hoop dat het een koelingsprobleem is (als het koud is heb ik er
> minder last van), al kan ik met dat moeilijk voorstellen met een P2-350 met
> de originele ventilator erop. Het alternatief is IMO een geheugenprobleem,
> maar memtest kon niks vinden.

Dat zou heel goed een koelingsprobleem kunnen zijn. Goedkope PCs hebben daar
vaak last van. Een flaky RAM chip is ook mogelijk; ook als een memory test
in eerste instantie geen defekt vindt.

> vorige systeem (mobo defect) heb ik dit gebouwd. En meer laat het
> budget niet toe. Dus ook geen goedkoop systeem van 150 euro. :-(

Je hebt tegenwoordig al voor 1500 Eurootjes een goedkoop servertje van Hell :-)

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--

	* New: Windows Vista *