[linux] Re: 2.4 vs 2.6 kernels (was: Re: Re: Debian installeren op RAID-controlled disks)

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Sep 5 11:14:36 CEST 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

>USB? Waar gebruik je dat voor?

Memory stick en mp3 speler.

>Dat zou heel goed een koelingsprobleem kunnen zijn. Goedkope PCs hebben daar
>vaak last van. Een flaky RAM chip is ook mogelijk; ook als een memory test
>in eerste instantie geen defekt vindt.

Het is nog onduidelijk. Ik heb de kast een tijdje opengezet om te kijken of
dat hielp, maar het maakte geen verschil. Nu is het systeem weer redelijk
stabiel.

Waar ik het gewoonlijk aan merk is dat Netscape eruit klapt of eDonkey
blijft hangen en na opnieuw opstarten gewoonlijk direct weer crashen met
een segfault of gewoon "Exit" geven. Unmounten van partities is soms ook
reden tot een scherm met CPU statusinformatie.

>Je hebt tegenwoordig al voor 1500 Eurootjes een goedkoop servertje van Hell
>:-)

Da's me veel te duur.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html