[linux] SIGSEGV bij toevoegen printer in CUPS

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Sep 5 11:03:13 CEST 2005

Om een of andere rare reden was mijn netwerk printer een locale printer
geworden. Ik heb hem dus verwijderd en geprobeerd de netwerk printer
weer toe te voegen. Dit doe ik met de standaardtools van onder KDE in
SUSE. Ik krijg dan in kaddprinterwizzard een signaal 11 (SIGSEGV).
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn en hoe is het op te lossen?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>