[linux] Re: geluidskaart in debian, was: braille en debina

Dick Sterkenburg dicksterkenburg op uwnet.nl
Wo Sep 14 09:27:16 CEST 2005

Hallo Roeland en list,
Ik heb een probleem bij het downloaden van opensound. ik gebruik de
tekstbrowser links. het formulier invullen gaat prima ik heb ingevuld dat ik
een crystal soundcard heb en linxu 2.4 gebruik submit gaat ook goed en dan
staat er click here to download oos for linux 2.4 maar ik kan zo vaak als ik
wil op enter drukken maar er gebeurd hyelemaal niets. click here to read the
installation instructions werkt wel. Ik krijg 'm dus niet gedownload kan
iemand hem even voor me downloaden en 'm ergens neerzetten waar ik hem
direct kan pakken bijv www.*.nl/oss55.tar o.i.d.?
Groeten, Dick
Net-Tamer V 1.13 Beta - Test Drive