[linux] Re: geluidskaart in debian, was: braille en debina

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Sep 14 12:17:13 CEST 2005

Op wo, 14-09-2005 te 11:50 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:
> en na het juiste passwd intikken kun je de installatie starten met
> ./oss-install

Nog even een tip. Standaard wordt het start script in /etc/init.d/rc?.d
gezet als 02 en het stop script als 20. Dat werkte bij mij niet. Moest
altijd een
	/etc/init.d/oss restart
geven. Toen ik die twee omwisselde werkte het wel. De driver werd te
vroeg geladen.

Werkt verder prima. Vroeger kreeg ik geen audio meldingen als ik een mp3
aan het afspelen was. Nu wel.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>