[linux] Re: geluidskaart en debian

Dick Sterkenburg dicksterkenburg op uwnet.nl
Za Sep 17 20:24:41 CEST 2005

Hallo jelle en list,
Jelle er zijn in apt0get helemaal geen kernelsources verkrijgbaar nieuwer
dan de 4.27. dus volgens mij heeft die compilatie dan ook weinig zin. Ik
lijk er niet aan te ontkomen om te upgraden naar een 2.6 kernel. daar wacht
i, dan echter wel mee tot maandag dan word mijn serieele poort brailleregel
gerepareerd en die kan onder elke omstandigheid met elke kernel
werken(brltty heeft de usbroutine verbouwd maar de comportroutine is al
jaren hetzelfde en ook niet kernelafhankelijk) dus kan ik beter viia die
brailleregel de upgrade uitvoeren denk ik en e.v.t. darna weer terug naar
m'n usbregel. maar debian levert standaar de 2.6.8, roeland weeet jij of de
nieuwste versie van opensound daarmee uit de voeten kan? anders heeft de
hele operatie weinig zin.
Groetne, Dick
Net-Tamer V 1.13 Beta - Test Drive