[linux] Re: geluidskaart en debian

Zo Sep 18 09:34:06 CEST 2005

On Sat, Sep 17, 2005 at 11:24:37PM +0000, Dick Sterkenburg wrote:
> Ja dat kan wel maar dan moet ik ook de brailledriver herinstalleren omdat de
> brlvger device in de 2.6 kernle niet meer nodig is en ook niet meer werkt
> omdat je dan slehcts usb: hoeft in te voeren. maar dan kom ik dus wel even
> zonder braille te zoitten.

zonder de braille regel gaat natuurlijk niet. Welke braille-regel heb je
ook alweer ? Ik ben, gezien de voorsprong die SUSE heeft op dit gebied
eigenlijk wel overtuigd dat jouw braille hardware gewoon werkt namelijk.
SUSE test tijdens de installatie al of je wel of geen braille hardware
hebt (dat zie je voorbij vliegen tijdens de installatie).

--
http://www.linux-it.nl