[linux] Re: geluidskaart en debian

Dick Sterkenburg dicksterkenburg op uwnet.nl
Za Sep 17 20:24:37 CEST 2005

On 2005-09-17 linux op lists.nllgg.nl said:
   >je kunt natuurlijk ook een 2.6.x kernel installeren bij die debian
   >versie die je daar hebt, toch ?
   >--
   >http://www.linux-it.nl
Hallo list en roeland,
Ja dat kan wel maar dan moet ik ook de brailledriver herinstalleren omdat de
brlvger device in de 2.6 kernle niet meer nodig is en ook niet meer werkt
omdat je dan slehcts usb: hoeft in te voeren. maar dan kom ik dus wel even
zonder braille te zoitten.
Dick
Net-Tamer V 1.13 Beta - Test Drive