[linux] Re: geluidskaart en debian

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Za Sep 17 23:08:53 CEST 2005

On Saturday 17 September 2005 22:46, Roeland Th. Jansen wrote:

> nope. opensound levert je die waarden zonder geknoei en risico's op een
> dead in it's tracks eindigend systeem.

ok dan heb ik hier een uitdaging voor je:
Ik heb een vergelijkbare laptop hier liggen (tecra 8000) met een voor jou
onbekende chipset er in. Het koste mij behoorlijke moeite oom dat dieng aan
de praat te krijgen. Er staat geen Debian op maar Ubuntu op, erg
vergelijkbaar dus.
Als jij nou verteld wat ik zou moeten doen, wil ik best eens kijken of dat
Open Sound System zo goed werkt als jij zegt. Deal?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl