[linux] Re: Linux PDA

Zo Apr 2 10:49:21 CEST 2006

Aldus schreef Huub Reuver op Fri, Mar 31, 2006 at 11:58:17PM +0200:

> Met een ouderwetse telefoon wordt je bereik zo kort, of je moet
> kilometers kabel meenemen. Daarnaast zijn die bakelieten toestellen
> in verhouding enorm zwaar en hebben die zo'n onhandige draaischijf.

Wacht: trams en treinen zijn toch ook mobiel en maken gebruik van een
kabel.

Gelukkig heb ik een draagbare telefoon die lichter en kleiner is dan mijn
laptop en ook gemakkenlijk bij vrienden & kennissen kan worden aangesloten.
Alleen mist-ie de gebruiksvriendelijke kiesschijf.

> En ja, naast de standaard draadloze telefoon heb ik een heel boek
> visitekaartjes. Erg handig als die in de telefoon zouden zitten en
> gekoppeld konden worden aan de routeplanner in de auto en een
> adressenbestand op de pc. Of nog beter een CRM-pakket.

Eindenlijk een nuttige toepassing: als je de tsjipjes uit je mobieltje
haalt, dan passen er wel dertig visitenkaartjes in.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
      _----_