[linux] Re: casema kabel problemen?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Apr 11 15:46:14 CEST 2006

H.J.M. van Dijk wrote:
> Hallo Hans,
> Beter laat dan nooit: Woon zelf ook in Amersfoort en heb sinds ruim een
> jaar Casema. Geen problemen mee. Had bij de installatie van het modem
> wel XP.

Ik heb nu vppr adsl van speedlinq gekozen. Goedkoop en tot nog toe
geen problemen met snelheid. Jammer genoeg staan hun mailservers
vaak op sorbs, waardoor mijn mail naar de rechtzinnige gemeente(n)
niet wordt geaccepteerd. Gelukkig heb ik met nxclient een mooi
window op andere PC's die dat euvel niet hebben, anders had ik
het weer af moeten zeggen...

--
Dr. J.J. Paijmans
Rijksdienst Oudheidkundig Bodemonderzoek                  033-4227591