[linux] Re: Gizmo en ZyXEL modem

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Vr Apr 21 10:45:52 CEST 2006

      > Ik heb het ZyXEL Prestige 2602 modem. Hier zit VoIP in
      > geintegreerd. Met voipstunt en xs4all kan ik dit modem zonder
      > problemen gebruiken, echter met Gizmo is het me niet gelukt om
      > de boel aan de praat te krijgen. Is er iemand die weet welke
      > instellingen ik daarvoor zou moeten doen?

Ik kreeg hier indertijd Gizmo niet goed gekoppeld aan mijn
(ouderwetse) telefoon. Ik kon wel per telefoon bellen via het Gizmo
gebeuren, maar niet andersom. Ik denk dat "ze" daar nog niet helemaal
klaar voor zijn / waren.

--
American business long ago gave up on demanding that prospective employees
be honest and hardworking.  It has even stopped hoping for employees who are