[linux] Re: communicatie tussen ipaq en linux

Casper Gielen casper op dse.nl
Wo Aug 2 12:07:40 CEST 2006

Op woensdag 2 augustus 2006 11:53, schreef Erik Dooper:
> Je kunt met synCE in ieder geval connectie maken met het apparaat, en
> er zo bestanden opzetten en afhalen. Zie
> http://synce.sourceforge.net/synce/
>
> Voor het synchroniseren van contacten en calendar zou je multisync oid
> kunnen gebruiken, maar dat werkt bij mij niet 100%, met mijn windoze
> mobile smartfoon.
Synce kan ook met KDE integreren en adressen en afspraken uitwisselen met
Kontact. Dat werkt redelijk, maar niet 100% betrouwbaar. Al kan dat laatste
komen omdat ik mijn PDA wat te vaak heb laten vallen.
--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot