[linux] Re: ADSL en default route (Aanvulling)

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Do Aug 3 09:50:41 CEST 2006

2006/8/3, Marc Fellman <marc.fellman op gmail.com>:
> Hallo Kees,
>
> Alvast bij voorbaat dank voor de input.
>
> Op 3-8-06 heeft Kees Theunissen<theuniss op rijnh.nl> het volgende geschreven:
> >
> <SNIP>
> >
> <SNIP>
>
> Ik zie dat Endian in ieder geval PPPoE ondersteund.

En nu zie ik net op de helpdesk pagina's van XS4ALL dat zij PPPoA
gebruiken. Dan bekruipt me toch het gevoel dat ik PPPoE niet kan
gebruiken.....

<SNIP>
--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman