[linux] Re: hp-printer-probleem

Di Aug 8 16:17:43 CEST 2006

On Tue, Aug 08, 2006 at 03:56:47PM +0200, Hans Paijmans wrote:
> Ik heb een hp psc 720, en opeens houdt de zwarte kleur het voor
> gezien. Nieuwe patroon erin - nada.

oh-oh.

> Ik heb het gevoel dat de software van de printer nog steeds denkt
> dat de patroon leeg is. Onder Windows heb je daar allerlei tooltjes
> voor; maar wat moet ik nu als Linuxgebruiker?

onder windows heb je daar tooltjes voor ? Ik herinner me vaag dat jij
een windows partitie had "om hardware te testen" toch ?

wellicht is dat ding stuk .... je kutn trowuens beter linux supported
printers kopen. een leuk netwerkprintertje annex copier is niet zo duur
bij brother _en_ de cartridges zijn goedkoper....

--
http://www.linux-it.nl