[linux] Re: automatisch mail met bijlagen versturen

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Di Aug 15 20:02:00 CEST 2006

Op di, 15-08-2006 te 19:42 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:

> er zijn ook mail clients die attach opties standaard hebben; is dat niet
> makkelijker ?

Ik weet niet aan welke mail clients je denkt. Het moet wel in een cron
job 2 x per dag draaien, ook als ik er een maand niet ben. Maar als je
nog een goede suggestie hebt is die welkom.

Aart