[linux] Re: Vreemde Pop-up

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Di Aug 15 22:02:53 CEST 2006

Op dinsdag 15 augustus 2006 07:43, schreef Hugo van der Kooij:

> Dan heb je:
>  1. Windows draaien. (Lekker off-topic hier)
Neen!

>  2. De boel niet dicht gespijkerd met een fatsoenlijke firewall.
Wel degelijk!

>  3. Windows niet uitgehard tegen basis aanvallen. (Ga ik verder ook
> niet op in.)
Hoeft ook niet. Ik vond een en ander zo bizar dat ik het ff kwijt moest.

> Je hebt dus alle recht op alle shit die er op je af komt.
Dank U

> Maar window popup messages worden al maanden lang rond gestuurd. Het
> is een andere vorm van afpersing.
Weet ik nu ook.Maar omdat ik geen Windows draai was dat nog niet tot me
doorgedrongen.

Overigens, ik ben er vandaag in geslaagd een nieuwe laptop te kopen
zonder dat er een Windows bij geleverd werd! Ook off topic neem ik aan
maar ik ben er wel een klein beetje trots op:)

> Hugo.
hansr