[linux] Re: automatisch mail met bijlagen versturen

Di Aug 15 23:45:58 CEST 2006

On Tue, Aug 15, 2006 at 09:25:33PM +0200, Aart Koelewijn wrote:
> mutt lijkt dit inderdaad ook te kunnen, nog een optie. nail heb ik niet
> en in de manpage van mail kan geen mogelijkheid vinden attachments mee
> te sturen.

hier blijkt "mail" stiekem "nail" te zijn. Vandaar dat et in de manpage
staat. Maargoed, mutt werkt prima.

Waarschijnlijk is nail een vervanger voor mail (manpage is dik 1000
lines lang) en is al uit 2004. zit bij SUSE.

--
http://www.linux-it.nl