[linux] SuSE 10.1 nieuws-lezer met knode?

Za Aug 19 10:44:36 CEST 2006

Ik zou graag knode willen proberen om nieuws te lezen, en heb dit geac-
tiveerd onder mijn SuSE 10.1 . Wanneer ik het opstart ziet het er echter
helemaal anders uit dan wat ik uit de knode documentatie zou verwachten:
Na het opstarten krijg ik een panel met bovenin de uitgegrijsde regels
(inactief, klikken op de betreffende regels heeft geen effect):
Post to Newsgroup, Save as, Print ... enz. Volgens de docs krijg je een
panel met File, Edit, View ... enz.
Volgens de docs kun je via Personal Settings de instellingen van Knode
configureren (¨Settings -> Configure Knode¨). Wanneer ik via Personal
Settings iets vergelijkbaars wil doen kom ik niet verder. Onder Personal
Settings heb ik koppen als Appearence & Themes, Desktop, en vervolgens
Internet & Network. Dat laatste lijkt mij het meest voor de hand
liggende punt om Knode te vinden, maar noppes ... . Iemand van jullie
die Knode werkend heeft, en mij kan zeggen waar de instellingen gemaakt
kunnen worden?
bvd

--
Julien Michielsen