[linux] Re: SuSE 10.1 nieuws-lezer met knode?

Za Aug 19 12:49:41 CEST 2006

On Sat, 19 Aug 2006, Robert M. Stockmann wrote:

> [...]
.. []

> probier mahl knude , knudde, ag dat wor ja gahr niks..
>
> gewoon pan gebruiken

Dat doet het heel goed ja. Dank!!
Alleen de doc laat wel te wensen over. Bij afwezigheid daarvan mag ik
hopelijk een vraag aan jou stellen?
Hoe kun je je abonneren op nieuwsgroepen? Wanneer ik pan opstart krijg
ik alle n000 groepen op news.xs4all te zien, en dan is het nogal lastig
die ene groep daaruit te vinden.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl