[linux] Re: goedkope energiezuinige computer

Zo Aug 20 10:39:34 CEST 2006

Aldus schreef Folkert van Heusden op Sun, Aug 20, 2006 at 02:53:39AM +0200:
> Ik zoek een zo goedkoop mogelijk en zo energiezuinig mogelijke pc.
> Verder moet er een gewone ide-schijf aan kunnen en natuurlijk iets van
> netwerk. Nu kan ik natuurlijk gewoon gaan googlen maar ik dacht dat
> misschien iemand van jullie mogelijk al 'ns zoiets bij elkaar geraapt
> heeft?

De Duitse c't heeft pas een review gedaan over een PC die slechts 11 W
verstookt. Hun conclusie was dat het ding nogal langzaam draait met Win XP.

(nummer 17, pag. 78, Flepo Mini PC2+, http://www.flepo.de, ca. 535 Euri).

Er zijn ook leuke kastjes met zuinige ARM processor, maar draait XP niet
op.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		[Uit de NSB liedbundel]
Toen Hitler nog Adolfje was, was hij grappig om te zien