[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

Wo Aug 23 20:36:37 CEST 2006

On Wed, Aug 23, 2006 at 05:38:55PM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> [...]

koppelverkoop wordt dat geloof ik genoemd.

> Ligt dit nu aan mij, of is dit wel heel erg eng?

overal staat "<merk> raadt windows XP aan". toevallig... niet ?

> Maar er is nog een goed staartje. Ik heb ook contact opgenomen met
> Acer. (Ik zit namelijk te denken aan een notebook van hun.) Door
> middel van een telefoontje kan ik mijn licentiekosten terug krijgen.
> Het is weliswaar niet ontzettend veel, maar het gaat om het principe.

ik heb een stel acers verkocht en wel eens gevraagd hoe acer daar
tegenover staat. die willen indedaad wel iets teruggeven.

Fujitsu-Siemens daarentegen maakt het je onmogelijk. Men wil 95 euro oid
teruggeven maar dan moet je wel even met de laptop 600km verderop naar
duitsland. Kosten/baten -- duidelijk, niet ? het HQ staat in Maarssen
maar daar willen ze ook niets.

Geen FSC dus meer voor mij.

Wat me enorm tegenvalt (!) is dat de NLLGG nog steeds geen moeite gedaan
heeft om hier wat aan te doen. hebben we zo weinig geld in kas dat er
niet een procedure gestart kan worden waar je naar kunt verwijzen als
consument ?

--
http://www.linux-it.nl