[linux] Re: OT: Hollandtsche Spellinghe

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Aug 24 12:41:58 CEST 2006

On Thu 24 Aug 2006, Gijs Hillenius wrote:

> 0) Is het waar? Waar dan? En is dat US English of UK English? Of CA
>    English?

Al die woorden die verschillende betekenissen aannemen in jouw
voorbeelden worden volgens mij toch echt op dezelfde manier
uitgesproken. Vgl. "I read your email" kan gelezen worden als
"ik heb je email gelezen", of als "ik lees je email". "Read" wordt
anders uitgesproken afhankelijk van de betekenis, maar wordt wel op
dezelfde wijze geschreven. Dat mis ik in jouw voorbeelden...

Paul Slootman