[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

Do Aug 24 13:54:08 CEST 2006

On Thu, Aug 24, 2006 at 10:56:54AM +0200, Cecil Westerhof wrote:

> Links graag.

Groen Links? SP? NCPN?

http://www.sun.com/desktop/workstation/ultra3/index.xml

De Apple hardware is op de site niet meer terug te vinden.

> En in hoeverre zijn die qua presentatie met elkaar te vergelijken?

OS X is kwa presentatie te vergelijken met Windows Vista en Solaris ziet
er ongeveer uit als Linux.

De vraag is nu of zij wel geld voor OS teruggeven als je Linux
installeert.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--