[linux] Re: poster van 95 x 150 cm

Jan Gnodde info op gnodde.com
Ma Aug 28 15:16:18 CEST 2006

Op maandag 28 augustus 2006 15:00, schreef Hans Paijmans:
> [...]

Je kunt toch vanuit KDE posters uitprinten? Tenminste vanuit KDE-progs. Als je
bv. een mailbericht uit kmail op posterformaat wilt afdrukken, klik je in het
print-scherm op "eigenschappen" en kies je het meest rechtse tabblad, genaamd
(is dat toevallig?) poster. Dus moet je ook posters vanuit kv. koffice kunnen
maken, en vanuit Konqueror lukt het zeker.

Jan.