[linux] Re: poster van 95 x 150 cm

Jeroen van der Sande nllgg op jereons.dds.nl
Di Aug 29 12:22:59 CEST 2006

Hans Paijmans schreef:

> Jeroen; ik heb het meeste uitgevogeld, alleen niet de manier waarop
> je in een textframe fatsoenlijke regelafstanden krijgt... hints
> en tips?

Als je het gereedschapsvenster "Eigenschappen" open hebt, zie je (als je
een tekstframe geselecteerd hebt) in de tab  "Tekst" ergens "Kerning" en
"Regelspatiering" staan. Die pas je toe op het hele frame.

Als je de Story-editor gebruikt (tekstframe contextmenu, "Tekst
bewerken"), kan je daar je stijlen definieren. Per stijl kan je deze
eigenschappen ook aangeven.

Jeroen.

--
The number of computer scientists in a room is inversely proportional
to the number of bugs in their code.