[linux] Re: Probleem met opstarten

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Aug 30 21:45:08 CEST 2006

Op wo, 30-08-2006 te 21:29 +0200, schreef Roeland Th. Jansen:

> niet goed geinstalleerde nieuwe kernel kan een oorzaak zijn.

Ik heb geen nieuwe kernel geïnstalleerd, dus dat kan het niet zijn.
Ik heb vanochtend wel vmplayer geïnstalleerd, maar het lijkt me niet
waarschijnlijk dat dat het is.

Probleem is trouwens opgelost. Gewoon geboot. Ik kwam in rescue mode met
alleen / gemount. Naar de directory gegaan. Daar 'depmod -a' gedraaid
-een variant van de opmerking van Hugo- en alles is weer okay.

Met 'man depmod' krijg ik trouwens niets over de optie -a. Is dat een
verborgen optie?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>