[linux] Re: skype wil niet

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Do Aug 31 00:10:09 CEST 2006

Daniel C. von Asmuth wrote:

> Misschien dat de inhoud van die 'config.xml' file is veranderd sinds de
> laatste keer dat het programma nog wel wilde.

goed idee - ik heb de hele Skype directory met die file weggegooid en
vervolgens startte skype weer normaal op, zelfs nog met de contacten die
ik had! Bedankt!

>(als Skype de naam van je
> vrouw is dan zou het kunnen zijn dat ze een ander heeft gevonden).

Dat brengt me op een nog veel beter idee! Mijn vrouw configureren met
een xml-file. Eerst eens zoeken of er DTD's bestaan met de juiste
eigenschappen voor vrouwen, zoals wij mannen die graag zien...

--
Wybo