[linux] Re: pdflib met php --opgelost--

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Ma Feb 6 11:27:17 CET 2006

On Mon, February 6, 2006 11:06, Christiaan Bos wrote:

> Stond tie geeneens tussen. Wat beter gekeken en (schaam):
> php compileren met --with-pdflib ipv --with-pdf - dan gaat het wel
> goed.
>
> Het werkt dus nu.
>
> Bedankt voor het meedenken van iedereeen en excuses voor het
> lastigvallen.

Vind ik nog vreemd eigenlijk.. Tenzij je een oudere versie 4.x.x
gebruikt (4.3.9 is vlgs de changelog van 22-Sep-2004).

Uit de manual :
====
As of PHP 4.3.9, you must install this extension through PEAR, using
the following command: pear install pdflib
====

Ik heb voor versie 5.1.2 gekeken en "configure --help" zegt niets met
"pdf" te kennen.

Maar goed ; 't werkt nu en daar ging het om. ;-)

Gr,
Rob