[linux] mail uit het verleden

Faust Nijhuis faustnijhuis op xs4all.nl
Wo Feb 8 16:17:08 CET 2006

Hoi,

Ik heb nu iets heel vreemds. Vandaag kreeg ik veel oude mailtjes (van
2003 t/m 2006).
De mailtjes zijn allemaal van ander gebruikers en ze komen allemaal in
de inbox, dus niet gefilterd
mail filter. De trash gooi ik elke dag leeg. Ik heb het gevoel dat ze
ergens  op de filesytem staan,
maar hoe kon dit gebeuren?

Een tijdje geleden had ik ook zoiets gehad en dacht dat toen nog mail op
de server (xs4all) stond.
Heb toen met web mail gekeken en er stond toen niets.

Op mijn laptop met XP (ander provider ) heb ik ook een keer hetzelfde gehad.
De enige overeenkomst is dat ik op beide systemen (XP en FC4)
thunderbird gebruik.
Rara hoe is dit mogelijk.

Faust