[linux] Re: partities

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Do Feb 9 13:55:20 CET 2006

Op zondag 5 februari 2006 16:15, schreef Hugo van der Kooij:

> Er is geen vervanger voor een goede backup. Dat kan er niet genoeg in
> gestampt worden.
Wat raad je me, backup op 20 tapejes van 4G of 130 CD's?
Of bedoel je de 48Byte partitietabellen?

Partition Logic maakt op mij overigens geen stabiele indruk. De schijver
heeft een eigen OS gemaakt dat bij het opstarten alleen al op meer dan
een manier vast liep.

Eigenlijk vertrouw ik nog geen enkele her-partitioneerder, zeker niet
als er oude, niet ge-upgrade BIOSsen en grote schijven in het spel
zijn. Niet met- en niet zonder Back-Ups.

hansr