[linux] Via 'ssh -x' kan ik geen windows verplaatsen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za Feb 11 09:32:27 CET 2006

Op het ogenblik gebruik ik 'ssh -X' om grafische programma's te draaien.
Normaal gebruik ik ssh alleen voor console programma's, dus ik weet het
niet 100% zeker, maar er staat me bij dat je een window van een
programma dat op een andere computer draait, op je scherm zou moeten
kunnen verplaatsten. Als ik op de menubalk klik, krijg ik wel de cursor
met een pijl naar alle windstreken, maar het window kan ik niet
verplaatsen.
Iemand een idee wat er hier aan de hand is?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>