[linux] Re: vraag 3, Was:Re: Hoi, belastingdienst is zover

Za Feb 11 11:12:38 CET 2006

On Sat, Feb 11, 2006 at 12:44:27AM +0100, Hans Rood wrote:

> Installatie is inderdaad een fluitje van een cent. Maar bij het starten
> krijg ik een lange lijst met berichten.
> Moet/kan ik daar wat aan doen? Moet ik me er druk over maken?
> Het programma lijkt het vooralsnog goed te doen.
>
> Hier de vaak herhaalde meldingen:
>
> Gtk-WARNING **: Unable to locate loadable module in module_path:
> "libqtpixmap.so",

Deze library ken ik niet; het zou een onderdeel van het QT pakket van
TrollTech kunnen zijn.

> Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation
>

> Gdk-WARNING **:     JISX0208.1983-0
>

> Gdk-WARNING **:     KSC5601.1987-0
>

> Gdk-WARNING **:     GB2312.1980-0
>

> Gdk-WARNING **:     JISX0201.1976-0

Suggereert ontbrekende Chinese en Koreaanse lettertypen. U kunt deze
installeren en dan gelijk ook die talen leren als u ze nog niet spreekt:-)
of de melding negeren.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--