[linux] Re: Een zeer vreemd keyboard probleem

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za Feb 11 12:38:05 CET 2006

Op za, 11-02-2006 te 12:27 +0100, schreef Hugo van der Kooij:

> Ik zou in deze geen 'nooit' willen gebruiken. Wellicht is je keyboard
> twijfelachtig uitgerust met toeters en bellen en krijg je het op 1 machine
> voor elkaar om die dan verkeerd aan te sturen.
>
> Test het eens zonder KVM switch. Ook die kan roet in het eten gooien.
>
> En zelfs als alles los het wel doet is de combinatie wellicht net
> verkeerd.

De combinatie draait al zo'n twee jaar (toetsenbord, kvm, computer). De
versie van SUSE staat er ook een klein jaar op. Voor zover ik weet heb
ik eigenlijk niets bijzonders gedaan. Het enige is dat de computer een
dag uit heeft gestaan, terwijl hij normaal 24/7 aan staat. Maar ik zal
het uit proberen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>