[linux] Re: Meerdere keren firefox openen via ssh -X

Za Feb 11 14:13:10 CET 2006

On Sat, 11 Feb 2006, Cecil Westerhof wrote:

> Dat is juist het bizarre, ik start het op op dezelfde terminal. Daarom
> vind ik het ook zo vreemd. Nu ja, als het probleem met mijn keyboard is
> opgelost, heb ik er verder geen last meer van. Tot dan maar gewoon met
> copy/paste werken i.p.v. klikken op de link.

Het feit dat je iets op hetzelfde scherm ziet zegt nog niet dat het op
dezelfde terminal draait.

Ik kan lokaal 3x iets starten en het is 1 en dezelfde terminal (op mijn
console). Maar als ik via een ssh naar mezelf lus dan zijn het ineens 3
onderscheiden sessies en 3 onderscheiden terminals.

Hugo.