[linux] Re: Slim SCSI

Za Feb 11 23:27:57 CET 2006

On Sat, 11 Feb 2006, Daniel von Asmuth wrote:

> Wie is erin geslaagd een Adaptec APA-1460D of aanverwant kaartje onder
> Linux aan de praat te krijgen? (2.4 of 2.6?). Ik heb drie verschillende
> Knoppix versies geprobeerd en tot nog toe zonder suc6.

Hmmm. Google search resultaat is niet hoopgevend.
En als ik de adaptec site bekijk dan lijkt het een windows only geval.
(Wat niet voor al hun kaarten geldt!)

Ik snap alleen de aanverwante kaart niet als je al met knoppix aan het
spelen bent en blijkbaar dus een kaart in handen hebt. (Helaas niet
werkend naar ik begrijp.)

Hugo.