[linux] Re: XS4All ADSL configureren voor bridged mode?

Di Feb 14 10:27:08 CET 2006

On Mon, Feb 13, 2006 at 08:09:20PM +0100, Folkert van Heusden wrote:

> Mja maar voip doe je natuurlijk gewoon met asterisk en een FXS kaart van
> 'n tientje.

Kan. Ik laat het gezellig aan mijn P2602HW over. Niet alleen luiheid
maar ook het gemak, wat je er van hebt. Geldt ook voor de firewall
trouwens.

Uiteraard zijn er zat momenten te bedenken dat je 't beter/anders kunt
regelen maar in dit specifieke geval is het net zo makkelijk...

--
http://www.linux-it.nl